Загальна кількість переглядів сторінки

четвер, 11 липня 2013 р.

Живи вже сьогодні!



Ось, «Я» вже заходжу до вашого Колізею.  Озирнувшись навколо, стає лячно…натовпи людей переді «Мною» тиснуться до стін. І «Я» опиняюся у вирі подій, до того ж «Я» і є сама подія!!! Так, так!!! Бо «Сама» себе зробила, «Сама» собі все підкорила!!! Розумієте про що мова?
«Я» насправді існую, мислю і повністю вільна від стереотипів. Мій світ, це безгранні можливості, де немає щоденної метушні, немає лозунгів нав’язаних владою, зомбі ящиками чи вашого коханого Інтернету. «Мені» завжди є що сказати, а що можете сказати ви? Подумайте!!! – Два пива і колу будь – ласка! Фу, яка гидота. Або кажете: «Люба, я у відрядження». А, самі їдете до коханки, в якої теж є чоловік, але він мало заробляє і багато п’є. Ваше життя суцільна брехня.
Ось, скажіть мені, ви колись робили щось, що виходить з поставлених суспільством рамок? І не зможете!!! Знаєте чому? Тому, що це все виходить з зони вашого комфорту, ви запаковані в неї, як новорічний подарунок. Ви мов ляльки, затиснуті в рамках буденності та роботи. Чи я не права? Може помиляюсь?
Ви коли небудь, що небудь робили самостійно? Слідкували своєму рішенню, не чекали наказу?! Може вже досить, можливо настав и ваш час жити, а не існувати. І кожному з нас треба добре попрацювати, щоб зрозуміти всі цінності і мати щастя називати себе живим…


  
P.S.: «Я», «Сама» - це насправді кожен з нас, тобто наше внутрішнє «Я», якому ми не даємо керувати, бо вважаємо це за дурню і переймаємося за те, що скажуть інші… Давайте, будемо жити своїм розумом і відчуттями, робити те, що заманеться нам. Нарешті, це наше вільне життя, а слухаючи інших, ми стаємо рабами!


Наливайко А.

Немає коментарів:

Дописати коментар