Загальна кількість переглядів сторінки

понеділок, 4 лютого 2013 р.

Вірші від Сина України

"Примара"

Червоне сонце давно вже згасло,
Мрій як не було так і нема,
Той самий хліб, те саме масло,
Ті самі спогади – все це як вода…

Я пам’ятаю ті білі тротуари,
Де ми гуляли с тобою разом,
Чарівні пісні, вірші під гітару,
Але відкривши очі я зрозумів, що це сон…

Приспів:
Відкривши очі я бачу примару,
Закривши очі я бачу тебе,
Їсти не можу, і не можу спати,
Думати не можу – ти полонила мене…

Ти полонила мене своїм духом сильним,
Та своєю блискучою красою,
Ти така як я – проста та бідна,
Але попри все ти залишаєшся собою,
Ти моя Україна! Моя душа жовто-блакитна!
Тільки така як ти дівчина мені потрібна,
Але на жаль, це все лише мрія,
І це не можливо…
Колись і ти відкриєш очі, і зрозумієш…
Що вона в серці єдина…
Відкриєш очі, і проспіваєш…
ЦЕ МОЯ Україна!”

Приспів:
Відкривши очі я бачу примару,
Закривши очі я бачу тебе,
Їсти не можу, і не можу спати,
Думати не можу – ти полонила мене…


******

Наша рідна ненька - Україна,
Нема тобі початку й краю,
Ти для нас така єдина,
Наче сонце в раннім гаю!
Ти для нас - як кровна мати,
Завжди будеш кохана,
А вороги стоячи на колінах,
Зашепочуть: “Україна нездоланна!”
Україна нездоланна!” – Солов’ї співають,
А наші славні браття з прапорами,
У весь голос Україну прославляють!


******

Ще не вмерли козаченьки,
Вони живі й нині,
Ще заспівають молодиці – “Слава Україні!”

Іще б’ється в грудях серце,
Ляхам його не спинити,
Ще за нашу Україну будуть говорити!

Ми ще обмиємо блискучі булави,
В крові російських звірів,
Ще вам скажуть Українців,
Більше ніж сузір’їв !


Син України   
(16 років)
     

Немає коментарів:

Дописати коментар