Загальна кількість переглядів сторінки

неділю, 10 березня 2013 р.

Справжнє обличчя "Хорта"



Сьогодні слухала музику, український реп. Мою увагу привернули до себе декілька гуртів. Але один, на жаль, у поганому сенсі. Не скажу що весь гурт поганий, але, але... Цей гурт Хорта, і його виконавець Андрій Лобода.

Всі ви знаєте пісні „Рабів до раю не пускають”, „Партизанська”, „Це Запоріжжя, це Україна”, „Дива не буде” та ін. Патріотичні так? Ну, хто може писати патріотичні пісні, звісно патріоти. Вирішила я побачити кого я слухала. Знайшла сторінку у всім відомій у нашій країні соціальній мережі, Вконтакте. Краще я б цього не робила.

Сподіваючись побачити патріота я перелистувала фотографії і побачила декілька фотографій які не зовсім є „відповідними”. Виявилось, що людина яка співає про УПА, про Хортицю не „брезгує” бути одягненим у радянську форму і є „директором” обласного відділення Союзу Молоді Регіонів України. Як ви вже зрозуміли, це молодіжна організація під патронатом Партії Регіонів, яка, як ми знаємо, не визнає ОУН-УПА, відверто нехтує українською культурою і навіть можна сказати знищює її(промовчу про інщі питання типу соціальних, економічних).
Тепер я хочу спитати, як це розуміти?


P.S. Взнаємо наших героїв в обличчя.

© Небайдужа Ярина

Немає коментарів:

Дописати коментар