Загальна кількість переглядів сторінки

середу, 13 лютого 2013 р.

Він та Вона


В нього вистачило глузду її покохати,
Твоє обличчя з діаманту, а очі ніби смарагди”,
Він говорив їй, але вона все мовчала,
Бо по Українські не бельмеса, але його теж кохала…
Час все біжить як вода: в годинах хвилини,
Вона бачить в ньому чоловіка, а він в ній бачить дружину…
Цей хлопець не мав батьків, та ріс в дитбудинку,
Його вчили, що його мати – це вся Україна,
А батько помер бо не хотів стояти на колінах!
Але сталося так, що його мила схотіла,
Познайомити його, з її батьками,
Бо вони приїхали з Росії, щоб тут погостювати,
А разом з тим можна там і весілля погуляти…
Хлопець одягнув костюм, та гарно причесався,
Купив квіти та пішов знайомитись з батьками,
Гарна розмова пішла, він щось доводити взявся,
А батько нареченої побачив в ньому сина, якого не бачив роками…
І спросив, в нього батько: “Ты помнишь свою маму, иль отца?”,
А йому син відповів: “Моя рідна ненька Україна,
а батько помер бо не хотів перед канапами стояти на колінах!”
Батько диву дався, і прошепотів: “Я твой отец, ты мой сынок родимый,
забудь всё, что говорили тебе эти злые силы, пойди,
обними меня и маму и свою, и свою сестру родную! ”,
Син з дивом на обличчі тільки посміхнувся і сказав:
Я вам не вірю, в мене одна мати – я син України,
А моя ніби то сестра – моя дружина, це все моє, степи-озера,
Деревина з якої зроблені ваші меблі, а якщо мої люди злі сили,
То це лише тому що Україна побудована на пеклі!”,
Батько у відповідь сказав: ”Все твои слова пусты! Как так можно говорить?!
Наши деды лили кровь хохлов, сейчас нам суждено её пролить!
Украина как была в цепях, так и будет быть! ”, Отец громко засмеялся,
И сказал: “Тебе выбирать! Пойти к своей семье, иль дальше воображать…”,
Хлопець не витримав, вхопив ножа зі столу, і встромив в серце своєму батькові,
А потім й матері, дівчина кричала, та в істериці плакала… І голосно воліла:
Що він псих, нехай до тла згорить його Україна! ”, вона хотіла подзвонити в швидку,
Він їй не дав, підійшов до неї, і пошепотів: “Пробач мене мила, за те що я тебе кохав!”
Поцілував її в останнє, та закривавлений ніж знову взяв, і встромив в неї, цей шмат
Заліза – в останню секунду їй сказав: “Мила як я тебе кохав... Але я не міг просто так стояти –
Мою рідну неньку, яка мене породила вони ще будуть ображати?! ”, його сестра ледве-ледве,
Але змогла сказати: “Ты не чего не изменишь, в тебе кровь Россияна…”, а юнак взяв ніж,
Та зробив з собою теж саме… І на останок, тихо прошепотів:
Мамо пробачте – нехай моя кров омиє ваші рани…”

Кохання було міцне – залишились крихти…
Їх кров на підлозі – як ягоди калини…
Вони мріяли про дітей, ніби він чоловік, а вона дружина…
Але всіх повбивав божевільний – Син України…


Син України(16 років)

Немає коментарів:

Дописати коментар