Загальна кількість переглядів сторінки

неділю, 3 лютого 2013 р.

Ми творці нації, або чому саме ми національно свідомі?



Останнім часом проводячи багато часу у спілкуванні із націоналістами, не міг не помітити деякі закономірності. Наприклад: націоналіст є високоморальною людиною. І дійсно, чи зустрічали ви націоналіста, який би вів себе ганебно? Я таких ніколи не бачив. Навпаки, кожен із нас всіма силами намагається допомагати людям. Чи просто перевести бабусю через дорогу, донести сусідці важкі сумки на найвищий поверх, нарубати дров старенькому дідусю, що живе через вулицю, тощо. Обов’язковість таких дій ніде не прописана, але все ж таки, щось штовхає молодих людей до таких вчинків. Що саме? Сам чимало разів себе запитував. Але відповіді, яка мене б задовольнила так і не знайшов.
Ще цікаве спостереження: націоналісти займаються спортом. Сумніваюся, що є люди, які захочуть сперечатися на цю тему.
Хочете ще? Будь ласка. Націоналіст розумний. Чому, чому запитую я себе, навколо стільки ідіотів? Ну правда ж, не покривив душею, сказавши це. Готовий із вами закластися, що і ви ловили себе на такій думці. І чому серед націоналістів немає таких ідіотів? Все просто, друже. Націоналіст розумний. Так, так. Він готує свій розум. Першочерговим для націоналіста є духовний світ та моральні цінності. Для звичайного мешканця першочерговим завданням є наїстися. Люди можуть зі мною сперечатися, сказати що це не так, що я бовдур чи «бандерштадівець». Шановне панство, ну який я бандерштадівець? Я з Дніпропетровщини а не зі Львова.
Недаремно я спочатку свого листа поставив питання. Ви над цим задумалися? Я хотів спитати, чому національно-свідомою є меншість на нашій землі. І тут нещодавно почув : «90 % населення 3емлі є звичайною біомасою (тобто існують, тільки для відтворення свого виду). Лише 10% здатні до розумного мислення». Хах, оце вже цікаво. Виходячи, із всього вище сказаного, я сміливо можу зарахувати всіх націоналістів до тих самих, розумних 10%. Ось чому ми є національно свідомими. Ми краще. Ми розумніші. Ми сильніші. Ми є творцями. Світ належить нам. І ми у змозі його змінити. Перші кроки вже зроблені. Пам’ятай, друже : братерство! Кожен націоналіст твій брат, який ладен віддати за тебе життя. Кожна дівчина заслуговую того, щоб ти віддав життя за неї. Саме ми вже багато століть стоїмо на варті, і зараз ми не можемо програти. Наші славні пращури нам не пробачать цього. Ми повинні зберегти свою землю, свою культуру, свою мову, свою націю. І ми будемо стояти за це до останнього подиху, до останньої краплини крові, але ми не підкоримося ворогові!
Слава Україні!

Тисячолітній Сокіл (17 років)

Немає коментарів:

Дописати коментар